+34 645 173 262
+34 983 249 108
formacion@syltec.es
Conèixer i distingir les diferents tipologies de projectes d'Unity3D.
Obtenir uns coneixements sòlids en lògica de programació i en programació orientada a objectes, i obtenir unes competències avançades en llenguatge C #.
Adquirir unes competències bàsiques en modelatge i animació 3D en el programari de desenvolupament de codi obert Blender.
Controlar les finestres i components avançades de Unity3D per al desenvolupament de projectes en entorns simulats.
Conèixer el Kit de Desenvolupament de Programari (SDK) de Vuforia, la seva compatibilitat amb Unity3D i les eines específiques per al desenvolupament de projectes de Realitat Augmentada (AR).
Aprendre a configurar Unity3D per desenvolupar i executar projectes en Realitat Virtual, i obtenir coneixements específics en plataformes dedicades a el desenvolupament d'aplicacions a nivell professional.
A la fi del Màster disposaràs de les competències necessàries per dominar totes les eines de programari de desenvolupament Unity3D. Estaràs preparat per treballar en un entorn professional com a desenvolupador en el motor líder de la indústria dels videojocs, amb formació específica en Realitat Augmentada i Realitat Virtual.
Això, unit a la creixent demanda d'especialistes en aquesta disciplina, et permetrà posicionar-te com una referència en qualsevol equip de treball en el desenvolupament d'aplicacions enfocades a qualsevol sector.
Per accedir al màster has d'estar en posició d'una titulació universitària o equivalent o mitjançant l'acreditació d'experiència professional en el sector (mínim 5 anys).
Metodologia totalment online que permet una completa flexibilitat i comoditat. Inscriu-te i comença a formar-te des de qualsevol part de món.
La nostra filosòfica i metodologia formativa és formar futurs professionals que estiguin completament preparats per a exercir i enfrontar-se a el món laboral i, per a nosaltres, això només és possible mitjançant una formació pràctica, útil i actual.
Les proves d'avaluació finals dins el període ordinari i extraordinari es realitzen en línia, sota un sistema informàtic de seguretat.
Assisteix en directe a totes les classes i interactua amb els professors i la resta d'alumnes.
T'agradaria fer pràctiques? Nosaltres t'ajudem i impulsem perquè trobis la millor empresa per realitzar les pràctiques professionals que sempre vas somiar. Comptem amb col·laboracions en importants empreses nacionals.
De el 23 de Juny a l'13 de setembre, Places Limitades
Preinscripció de el 23 de Juny a el 16 de Juliol
Inici de Curs: 4 d'octubre de 2021
Fi de Curs: 15 de juny de 2022
Especialitza't i desenvolupa tot tipus d'aplicacions de Realitat Virtual i Realitat Augmentada. Formem futurs professionals preparats per enfrontar-se a el món laboral.
El màster està compost per 60 crèdits universitaris, equivalents a 1.500 hores que es distribueixen de la següent manera:
Descripció de l'assignatura
Unity3D és l'eina més completa de l'mercat en el desenvolupament de videojocs per a pràcticament qualsevol tipus de dispositiu o sistema operatiu. El seu maneig requereix certa destresa i domini del programari en si, de la seva interfície d'usuari, i el control total de les eines i utilitats que ofereix.
A la primera unitat formativa es va a adquirir un coneixement teòric i pràctic de tots els elements de Unity3D com a programari de desenvolupament, i es van a adquirir les habilitats per desplegar tots els tipus de projecte en els sistemes operatius habituals (MacOS, Windows i Linux ), i com executar les aplicacions i jocs generats en els dispositius de destinació (PC, dispositius mòbils, videoconsoles, dispositius RV, etc).
Temari
Al llarg de l'assignatura s'impartirà el següent temari:
Unity3D- Visió general
Instal·lació i posada en marxa
Estructura d'un projecte
Escenes
Jerarquia i GameObjects
Inspector i classes
Assets
Compilació i exportació
Descripció de l'assignatura
Els projectes desenvolupats en Unity3D es basen contínuament en la programació orientada a objectes. D'entre els llenguatges compatibles amb Unity3D, tant els proveïdors de programari com la comunitat de desenvolupadors recomanen utilitzar el llenguatge C #, que és una adaptació de l'llenguatge clàssic C / C ++ orientada a objectes.
La programació és una constant en el desenvolupament de videojocs, i els alumnes han de tenir un coneixement sòlid dels elements comunament utilitzats en programació i, en concret, de l'llenguatge C # i com es compatibilitza amb Unity3D i amb els elements públics i privats als quals es pot accedir. En qualsevol cas, aquesta unitat estarà molt orientada a les necessitats específiques d'un desenvolupador de videojocs, evitant lliçons avançades de funcions recursives, més pròpies de desenvolupaments en Intel·ligència Artificial o Big Data.
Temari
Al llarg de l'assignatura s'impartirà el següent temari:
Scripts: classe MonoBehaviour
Fonaments de programació 1: Tipus de variables, vectors i matrius
Fonaments de programació 2: Bucles i funcions.
Funcions bàsiques: Start i Update
Edició de classes públiques i privades.
Comunicació amb interfície d'usuari.
Descripció de l'assignatura
Davant unes aplicacions 2D cada vegada més obsoletes, els jocs i recreacions 3D cada vegada estan més a l'ordre del dia. En aquest sentit, aquesta assignatura proporcionarà a l'alumne un coneixement avançat i tècnic en un dels programaris de disseny i animació 3D més avançats de l'actualitat (Blender). Es realitzarà un aprenentatge intensiu dels mòduls funcionals elementals per generar contingut 3D a mida i s'estudiarà la seva compatibilitat amb altres programaris de desenvolupament.
Temari
Al llarg de l'assignatura s'impartirà el següent temari:
Iniciació en Blender
Tipus de sòlids i superfícies
Formas básicas y extrusión de modelos
Formes bàsiques i extrusió de models
Materials i tecturas. Renderitzat.
Cambres i animacions
Descripció de l'assignatura
El disseny IU i el disseny de la interacció es tornen fonamentals en el desenvolupament de videojocs i aplicacions, ja que seran els que determinaran l'experiència de l'usuari. Per poder proporcionar una experiència única de manera eficient, es treballarà durant les classes el disseny d'interfície des de la seva concepció, a través de metodologies d'innovació i design-thinking.
Els alumnes obtindran un coneixement teòric dels models interactius en funció de la tipologia de projecte, coneixements específics de desenvolupament mitjançant scripting dedicat, i participaran de forma activa en el desenvolupament d'IU en projectes compatibles amb múltiples dispositius.
Temari
Al llarg de l'assignatura s'impartirà el següent temari:
Canvas i elements UI.
Rect Transform i Anchors.
Imatges, textos i botons.
Elements UI avançats.
Scripting UI.
Funcions UI i interaccions 3D.
Descripció de l'assignatura
Les animacions són una part fonamental dins de la producció de continguts de ficció com el cinema i els videojocs. En aquesta assignatura, els alumnes podran obtenir competències i destreses necessàries per al desenvolupament d'animacions, tant en components 2D com 3D.
La docència començarà amb l'anàlisi de components UI d'escena, la generació d'animacions a nivell bàsic i finalitzarà amb el tractament d'animacions a nivell avançat: anàlisi de personatges, rigging, jerarquies d'ossos, skineado, etc.
Tot això es complementarà amb el scripting dedicat per al seu tractament per codi.
Temari
Al llarg de l'assignatura s'impartirà el següent temari:
Desenvolupament bàsic d'animacions 2D.
Tauler de seqüenciació: Animator.
Paràmetres avançats: Animation.
Gestió de nodes i configuració.
Scripting específic.
Importació d'animacions: gestió de l'soroll.
Descripció de l'assignatura
Un percentatge majoritari dels desenvolupaments moderns en Unity3D consisteixen en videojocs i aplicacions en què es interactuen amb un entorn fictici a través d'un personatge. Aquesta unitat estarà específicament dedicada a controlar aquestes interaccions des d'un nivell molt bàsic fins a acabar obtenint uns coneixements avançats que permetin a l'alumne generar interaccions d'alt valor afegit.
Per a això, els alumnes podran desenvolupar el moviment i les interaccions que fa als diferents tipus de cambra, així com les combinacions de diferents moviments i la seva relació amb l'entorn 3D en què es troba. Així mateix, s'estudiaran les físiques que afecten aquests moviments pel que fa a la seva posició local i global.
Temari
Al llarg de l'assignatura s'impartirà el següent temari:
Player i configuració de l'Character Controller.
Scripting: Inputs i gestió dels desplaçaments.
Moviment respecte a una càmera fixa.
Controlador en tercera persona.
Controlador en primera persona.
Interaccions per col·lisions.
Descripció de l'assignatura
En el món real, qualsevol element amb massa interacciona amb el seu entorn a causa de diferents aspectes: la seva velocitat i acceleració relativa, la seva inèrcia, el moviment del seu entorn (i dels elements de la mateixa) i, com és obvi, la força gravitatòria. En aquest sentit, per tenir un comportament físic convincent, un objecte en un joc s'ha d'accelerar correctament i ha de ser afectat per forces externes. Els motors de física incorporats en Unity3D van a proporcionar components que permetin gestionar la simulació de físiques.
En aquesta assignatura, els alumnes treballaran sobre com generar aquestes interaccions en un entorn simulat. Al llarg d'aquest procés, s'estudiarà en detall el comportament dels elements 3D en l'escena Unity3D respecte a les lleis físiques existents a la natura. Per superar l'assignatura, l'alumne haurà d'adquirir les competències necessàries per parametritzar i gestionar els paràmetres necessaris, així com controlar-los des scripts.
Temari
Al llarg de l'assignatura s'impartirà el següent temari:
Elements 3D: Mesh Renderer i materials.
Motor físic de Unity3D.
Components d'un cos rígid: Collider i Rigibody.
Deteccions de col·lisions. Triggers.
Edició de classes públiques i privades.
Comunicació amb interfície d'usuari.
Descripció de l'assignatura
La Realitat Augmentada (RA) és una tecnologia que permet que un usuari visualitzi elements virtuals en el món real, a través de la càmera d'un dispositiu. Pràcticament la totalitat de les aplicacions RA es desenvolupen per a dispositius mòbils (smartphone i Tablet) dels sistemes operatius Android i iOS. Vuforia és un Kit de Desenvolupament de Programari (SDK) dedicat a la realitat augmentada, que s'ha posicionat com l'eina principal per a l'execució d'aplicacions RA entre la comunitat de desenvolupadors, i és compatible amb Unity3D.
Al llarg d'aquesta assignatura, s'estudiarà en profunditat el SDK d'Vuforia a través d'Unity3D, i l'alumne obtindran les competències necessàries per al desenvolupament d'aplicacions de Realitat Augmentada d'alta complexitat. A més, podran ser capaços de controlar totes les eines de Vuforia, generar patrons, diferenciar entorns, interaccionar amb elements virtuals i generar les seves pròpies aplicacions a un nivell completament professional.
Temari
Al llarg de l'assignatura s'impartirà el següent temari:
Introducció a la Realitat Augmentada.
Àrea de desenvolupador de Vuforia.
Instal·lació i configuració d'Vuforia.
Maneres de detecció: entorn i marcadors.
Escenes ImageTarget i MultiTarget.
Descripció de l'assignatura
La Realitat Virtual (RV) és una tecnologia que permet a un usuari interaccionar en primera persona amb un entorn virtual, a través d'un dispositiu extern (headset) col·locat sobre els seus ulls, generant la sensació d'estar immers en ell. Aquesta experiència es pot complementar amb altres dispositius que permetin més capacitat d'interactuació, com comandaments, guants o fins i tot plataformes de desplaçament. Les aplicacions més bàsiques de RV poden executar-se en els propis smartphones, però diferents companyies comercialitzen sets totalment dedicats a l'execució d'aplicacions RV, tant a nivell lúdic (videojocs, recreacions històriques ...) com amb objectius professionals (principalment per a formació).
Unity3D no és només compatible amb el desenvolupament RV, sinó que, per a la pràctica totalitat de la quota de mercat, és l'únic programari que permet desenvolupar projectes de RV. Els alumnes obtindran les competències necessàries per desenvolupar aplicacions compatibles amb dispositius mòbils Android i iOS, amb les principals plataformes de videojocs RV (Oculus i PS4), així com per HTC Viu, que és el set RV més utilitzat en l'àmbit professional.
Temari
Al llarg de l'assignatura s'impartirà el següent temari:
Introducció a la Realitat Virtual.
Configuració d'una escena RV.
Giroscopi: configuració i compatibilitat.
Moviment RV. AutoWalk.
Interaccions RV: Raycast.
Mòdul HTC Vive.
Mòdul Oculus.
Projectes HDRP: renderitzat fotorealista en temps real.
Descripció de l'assignatura
El Treball de Fi de Màster (TFM) suposa la realització per part de l'estudiant d'un projecte, memòria o treball original, autònom i individual, que es durà a terme sota l'orientació d'un tutor i que permetrà a l'estudiant mostrar de forma integrada els continguts formatius rebuts i les competències adquirides associades a l'títol de Màster, que han de ser sintetitzades, reflexionades i aplicades en aquesta matèria.
L'estudiant haurà de desenvolupar el TFM i presentar-lo per a la seva defensa oral davant d'un tribunal de tal manera que demostri els coneixements i capacitats adquirits en les àrees de coneixement d'aquest Màster, tenint en compte el caràcter multidisciplinari de la mateixa i la seva orientació a l'especialització professional.
Programador en desenvolupament de videojocs, simuladors i experiències interactives en Unity amb C#
Programador en desenvolupament de sistemes de realitat virtual amb Unity
Programador en desenvolupament de sistemes de realitat augmentada amb Unity
Tècnic en desenvolupament de continguts interactius, animacions i cinemàtiques amb Unity
Dissenyador tècnic de videojocs amb Unity
Desenvolupador d'aplicacions amb C#
Desenvolupador d'aplicacions mòbils multiplataforma
Gameplay Designer
UX / UI Designer
Seu Centre-Nord:
Delegació Centre-Sud:
Delegació Est:
Delegació Sud:
© 2008-2021 Copyright | Todos los derechos reservados.